روستای ترکان (هرابرجان) | شهرستان خاتم | استان یزد

آخرین نظرات
  • ۱۰ فروردين ۹۴، ۲۰:۴۸ - s.s.y
    Badak nabod

اولین وبلاگ روستای ترکان:

اولین وبلاگ روستای ترکان در سال 1387 راه اندازی شد.این وبلاگ توسط میثم یزدانی اداره میشد و گاهی اوقات شعر هایی از عبسی یزدانی را نیز درج می کرد.این وبلاگ در زمان خود خیلی خوب سنت ها و خبر های روستای ترکان را انعکاس می داد اما در سال1390بطور کل این وبلاگ فعالیت خود را قطع کرد.

آدرس وبلاگ :torkan.blogfa.com

 

دومین وبلاگ:

ترکان سیتی توسط مجتبی یزدانی در تاریخ پنجشنبه سیزدهم اسفند 1388 راه اندازی شد و این وبلاگ  نیز در سال 90 بطور کامل فعالیت های خود را قطع کرد.

آدرس:torkancity.blogfa.com

در ادامه وبلاگ های دیگری راه اندازی شد به نام های:

ترکان ویلیج:torkanvillage.blogfa.comتوسط رضا یزدانی  در سال89

دیار ما:diyarema.mihanblog.comاین وبلاگدر سال89محمد یزدانی راه اندازی شد.این وبلاگ چند ماه است که فعالیت خود را قطع کرده است.

ترکان نیوز:


این وبلاگ فعالیت خود را در سال89فعالیت خود را توسط وحید باقری آغاز کرد که این وبلاگ پس از ماه ها دوباره بروز رسانی شد.اما فعالیت این وبلاگ هنوز بطور کامل قطع نشده است و امیدواریم این وبلاگ راه خود را ادامه دهد.

و ماهنامه روستای ترکان:

این  ماهنامه از سال89توسط سید احمد یزدانی شروع به فعالیت کرد؛اما در سال 91 بطور کامل فعالیت خود را ادامه نداد؛یعنی بعضی از ماها به چاپ نمی رسید.که در حال حاضر نزدیک به4ماه است که این ماهنامه به چاپ نمی رسد.

اما واقععا چه دلیلی دارد که همه وبلاگ ها در یک دوره شروع کردند و در یک دوره از فعالیت خود دست کشیددند؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی