روستای ترکان (هرابرجان) | شهرستان خاتم | استان یزد

آخرین نظرات
  • ۱۰ فروردين ۹۴، ۲۰:۴۸ - s.s.y
    Badak nabod


فرماندار شهرستان خاتم خواستار سرعت بخشیدن به نصب کنتورهای هوشمند آب چاه های کشاورزی شد

فرماندار شهرستان خاتم در جلسه حفاظت از منابع آب این شهرستان خواستار سرعت عمل شرکت آب منطقه ای یزد  در نصب کنتورهای هوشمند آب چاه های کشاورزی این شهرستان شد.



portrait




به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خاتم،  محمد زاده رحمانی در ابتدای این نشست مشکلات کشاورزان خاتم در زمینه آب چاه ههای کشاورزی مردم این شهرستان را ارائه کرد و خواستار هر چه سریعتر برطرف شدن مشکلات کشاورزان در این زمینه شد.

وی در این نشست به مسائلی از قبیل اضافه برداشت آب از سفره های آب زیرزمینی شهرستان،وجود چند حلقه چاه غیرمجاز و عدم سرعت در نصب کنتورهای هوشمند اشاره کرد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت  آب منطقه ای یزد در این نشست از نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاههای کشاورزی این شهرستان در سال آینده خبرداد.

سید محمد طباطبائی با اشاره به سرعت بخشیدن به اجرای طرح هوشمند سازی کنتورهای آب کشاورزی در شهرستان خاتم اظهار داشت: امید داریم تا با همراهی مسئولین وکشاورزان تا سال آینده کنتورهای هوشمند را بر روی چاه های کشاورزی نصب کنیم.

وی افزود: انتقال آب از چاهی به چاه دیگر خلاف است و با کشاورزانی که انتقال  آب انجام دهند برخورد قانونی خواهد شد.

طباطبایی همچنین بحث اضافه برداشتها را خلاف دانست و افزود : با کشاورزانی که اضافه برداشتها را کم نکنند نیز برخرود خواهد شد چرا که منابع آب زیرزمینی رو به کاهش می باشد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت  آب منطقه ای یزد اظهار داشت : به کلیه چاه های شهرستان خاتم جهت اقدام به نصب کنتورهای هوشمند اخطار داده شده و کشاورزان باید تا مهلت تعیین شده اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

وی در ادامه از مسئولین شهرستان خاتم و کشاورزان خواست تا در نصب کنتورهای هوشمند کمک و همیاری را با شرکت آب منطقه ای یزد داشته باشند.

طباطبایی گفت: وضعیت آب منابع زیرزمینی کشور در حال حاظر مناسب نمی باشد و ما باید تدابیری را در این زمینه بیاندیشیم.

این جلسه با حضور فرماندار شهرستان خاتم، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت  آب منطقه ای یزد و جمعی از مسئولین شهرستان خاتم در محل فرمانداری برگزار شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی